And you bleed just to know you are alive...

Nu ligger jag i sängen igen, eller nästan fortfarande. Det jag har gjort idag är att legat i sängen, ätit en halv panpizza och åkt till arjeplog legat i sängen där för att sedan åka hit och ligga i sängen. Då och då har jag väl även fällt någon tår, som vanligt. Just nu väntar jag mest på termometern, ska kolla om jag fortfarande har någon feber. Hade en liten snärt igår. Men det överlever jag väl, det som är svårare att överleva är att till och med du satt mig i andra hand. Alla andra gör väl som dom vill, men du. Jag bad dig en gång och det var nu... Jag kan bara tacka, bocka och ta emot för att du verkligen bryr dig. Jag uppskattar det verkligen.
Imorrn ska jag i alla fall till skolsyster kl 2. Blir nog ingen skola heller för den delen. Finns som sagt inget där att hämta, inget att lära bara att sörja och klaga. Jag har nu längre inget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vill ju ändå inte prata, vafan tyck du jag ska göra?

2009-11-07 @ 19:19:49
Postat av: Anonym

bara för att man inte pratar vill man inte känna sig helt bortglömd heller..

2009-11-09 @ 21:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0