How do I get you alone?

Jag antar att det här med bloggning inte är min grej längre? Eller så är det för att jag tappat inspirationen till allt vad lycka och glädje heter. Fast det som gjort mig mest less är nog att jag absolut inte har någon aning om varför jag går linjen jag går? Det enda jag kommer åt, som jag vill komma åt. Är körkortet och matten, men vad fan är jag mer intresserad i? Å just nu går matten så jävla fort att den är inte ens kul! Hade fortfarande feber och kraftig huvudverk i morse när jag gick till skolan, så nationella blev inte vidare lyckat för mig. Och när jag kommer hem så är bror hungrig och jag får skiten. Blää vad jag är less detta, om man bara kunde få sköta sig själv någon gång.
Nä, usch och fy vad jag klagar alldeles för mycket. Men imorrn är det fredag och fredag betyder besökshelg. Imorrn är det exakt två år sen jag och Sabina mötte våran vän Long John, jag har äntligen gått en promenad vilket jag inte haft krafter till tidigare i veckan och sen så fyller min karljävel år idag! ♥
Så något bra lyckades jag klämma ur mig idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0