Oh maybe it all just burns like a living hell

Idag är en såndär mindre rolig dag. I morse när jag vaknade trodde jag att mitt huvud skulle sprängas, kan de göra de eller inbillar jag mig bara? Jag har otroligt dåligt samvete över att jag inte tog mig till skolan imorse och fick nån matte å fysik gjord. Får ingen engelska eller samhälls gjord här hemma heller. Jag har ju verkligen inte tid med detta, men ingen ork till nå annat heller.
http://www.blocket.se/vi/21505222.htm?ca=1_1_s
Nä, nu tycker jag fan vi ger upp skiten!



Kommentarer
Postat av: mellanbror

du får ju iallafall fint sällskap där bak då :)

2009-05-06 @ 16:24:11
Postat av: Anonym

ja utan problem

2009-05-06 @ 18:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0