Nybloggen

Okej, nu blev det så att jag tyckte att jag hade ett sjukt lamt namn. Så det blev en ny blogg med samma design! Namnet BlondinBylund passar ju egentligen bara så länge jag behagar att ha blont hår. Men det lär jag nog ha några månader till nu så att det är ju inte så mycket att fundera över. Haha, dock är det fortfarande ett patetiskt namn..
Har "pluggat" ikväll, men fick verkligen inget gjort. Det är saker man får leva med antar jag, nog för att jag har mitt andra omprov imorgon och det känns inte bra eftersom jag inte kan något alls av det ännu!
Och just nu hade jag inte så mycket att berätta utom att på lördag får jag basta och imorgon får jag dricka kalle sprätt! (Y)
Och att nu ska jag lägga mig i den lilla sängen för sista gången på ett tag. På torsdag är huset mitt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0