Äntligen!

Ja, det är mycket äntligen just nu. Äntligen bloggning, äntligen hemflyttning. Känns otroligt härligt att få sova i sin egna stora säng!
Har varit och jobbat i slagnäs under dagen, åkte redan igårkväll så missade hemflyttningen. Men min moder och jag gjorde en stor tabbe i torsdags, haha!
Torsdagskvällen sov jag bara när jag väl kom hem från Rebecka och Mikaela. Och hela natten med, trött som en gris var jag i alla fall. Fredagen var en lugn dag i skolan som vanligt. Sjukt less jag är på skolan, vi kunde väl ha fått lite mer pengar att leva på när vi lik förbannat utbildar oss för att inte bli socialfall?! Det är rätt segt tänkt av regerigen i Stockholm!
Tanken var att basta ikväll, men jag tror jag skjuter upp det tills imorgon när vi varit ute med skotern(vilket vi ska om det är bra väder). Guuud så skönt det kändes. Så det får nog bli den ordningen, och ikväll jaa. Just nu väntar jag på varmvatten i duschen. Senare kommer Rebecka och vi ska bara ta det lugnt. Jag har nog hunnit med nog i alla fall den här veckan. Känns det i alla fall som, men har ett sjukt träningssug just nu och förstår verkligen inte vart det kommer ifrån. Det enda dåliga med att flyttat hem är nog att internet här suger renballe! Men det ska vi snart bli av med.
Hmm, nu tror jag fan inte att det har hänt något mer sen sist.. Eller jo, vi har haft finbesök från luleå/övik och jag heter numera lappjeveln(jappjeveln?(; ) på bilddagboken :)
Nu väntar en varm dusch på mig!


Sjukt vackert, man blir sjukt sugen på fjällen!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

jappjäveln :)

2009-03-22 @ 02:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0