Youre a fool.

Egentligen tror jag att jag har en blogg bara för att klaga av mig? När skrev jag något roligt senast?!
Nä usch, jag är verkligen less på allt och alla just nu. Jag vill åka till mitt sundsvall och sitta i kvarnviken på bryggan eller stå i publiken till någon bra artist med jasmin.
Men i år är det mest bara dynga på gatufesten. Har kollat artisterna och det finns en enda jag vill se. Så dom pengarna får jag nog spara. Haha, eller dom pengarna finns inte ens.
Nä, jag ger upp!

MItt älskade Sundsvall.

Mitt älskade Racksund, min älskade familj.

Min älskade vän.

Nu är allt så fel det bara kan bli

Kommentarer
Postat av: lillebror

än hur du tycker och känner så kommer du alltid vara älskad av mig och världens bästa storebror. så det så!

2009-06-01 @ 10:55:47
Postat av: Olivia

har det hänt nåt?

2009-06-01 @ 16:34:03
URL: http://mrlady.blogg.se/
Postat av: Anna

helt rätt.. s-vall är bäst :D

2009-06-03 @ 08:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0