I väntans dagar

Som sagt, bloggning på skolan är återkommande. Men nu när skolan snart är slut får man väl se hur det blir med den saken.
Jag sitter nu och väntar på att få göra min muntliga redovisning i svenska, sen har jag "typ sommarlov" som Ted sa. Imorgon blir det väl antagligen att kolla när 9orna går ut och sen att äta en mjukglass på kalles. Annars är det inte sommarlov. Efter det måste jag ju faktiskt kolla på studenten, både X och R(tror jag vi kallade honom?) tar ju studenten. Och Tanja å Stedt. Olivia får nog så lov att följa med mig dit i alla fall..
Men nu börjar klockan närma sig 10 och snart ska jag redovisa. Usch jag hatar verkligen sånt här! Fast jag är ändå ganska glad att jag inte behöver spela brännboll idag som Jasmin och Johan måste...
Idag fyller Bultsyster år, undra om hon ser likadan ut ikväll som hon gjorde första kvällen jag var i Gullvik, haha! :)

Hmm, det känns som om någon kommer reagera på den här bilden :P

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag ÄLSKAR bilden, att du inte lägger ut den varje dag så alla får något fint att kolla på varje dag?! du får hälsa X och R från mig, kommer ju sakna dom.



Dagens rätt - tårta och toalett!!! (som första helgen ja)

2009-06-11 @ 14:10:24
URL: http://rebeckawagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0