Myggbett, solsken och svett.

Har alldeles nyss pratat med mikaela i över en timma. Lyckos henne som sitter ute på ön, skulle vart väldigt härligt att vara ute på en holme eller något nu. Eller paddla med kanoten! Ska nog försöka få med mig jasmin på en kanot tur, det skulle vara otroligt mysigt. Annars får jag väl försöka övertala Rikard när han kommer :)
Var ute och red på ett ställe jag alltid drömt om att få rida på, i jotsokk. Så nu har alltså min dröm besannats, känns otroligt skönt. Ikväll är det rätt så myggigt, men vi överlever trots att det är varmt men ingen sol ännu dock. Den kommer väl förhoppningsvis imorgon eller något sådant. 
Jag har nog inte så mycket mer att säga just nu utom att jag saknar Rebecka, Mikaela och Karljäveln jäääävulskt mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0