Ge dig, vi vet att hon är grann.

Det regnar ordentligt på taket, det enda som fattas för att allt ska vara fulländat är att det ska vara oktober. Idag känns som en otroligt deppig dag. Jag har varit nere hela dagen och ordentligt less ikväll. Blev ju inte så mycket bättre av ösregnet utanför.
Olympos har blivit jagad av en ren så jag kan bara skritta honom. Nog för att det är betydligt bättre än ingenting, och sen så ska jag från och med imorgon börja ta han om Troll-Maja. Vilket gjorde min dag liite ljusare i alla fall.
När jag lagt mig, och sen vaknat igen. Då har jag och Rikard varit tillsammans i tre månader i alla fall. Det är supertomt i min säng just nu i alla fall. Men nästa helg kommer han väl upp. Nästa helg ska jag fiska.
Nä usch, nu känner jag att min hjärna drar i väg på de mest onödiga tankar så jag ger upp för ikväll och hoppas att denna deppstund ska vara över när jag vaknar. Suck.


gammal bild på min söta vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0