All alone in an empty room. Lonliness is your only friend,

Suck!
Om jag tittar tillbaka på min helg så ser jag snabbt att den inte gett mig så mycket av något värde.
Jag har fått dränka mig i tårar, dricka mig lycklig och alldeles för mycket bråk som orsakat ännu mer tårar. Har haft ett hjärta som nästan spruckit i nervositet, besvikelse upp över öronen och glädje av jobb och deras följder.
Alltså har min helg varit mer dålig än bra, vilket inte alls är något jag lägger av ett leende åt.
Jag vt också att vid det här laget borde jag ligga och sova, har en vecka med äckligt mycket plugg. Men mitt huvud är fullt av tankar och funderingar. Funderingar som tar över livet, endel gör mig nästan rädd själv. Allting är så svårt. Man fastnar alldeles för lätt..



baby I've been here before
I've seen this room and I've walked this floor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0