Ain't no sound but the sound of his feet, machine gun's ready to go

You, me or them. Who will it be?
Ännu en engelska lektion till ingen nytta! Jag förstår inte ens varför vi har engelska, jag lär mig ingenting och jag orkar inte göra någonting eftersom det finns verkligen inte de minsta respekt för Ekatarina. Finns det någon sämre lärare så leta upp mig, då ska jag nämligen testa ha en lektion med denne människa. Men jag kommer ju aldrig få slippa henne, hur mycket man än önskar..
Och jag är trött, seg och min näsa rinner. Det är tammefan någonting på gång. JAG HAR INTE TID!

Wellwell, maybe I should look at this leadership thing we are working with. Probably I will write about Freddie Mercury and I guess it's allready much fault in this text. Byebye fore now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0