Onsdagmorgon

Igår var jag och Rebecka och tränade våra fina hundar på planen. Det är snart klubbtävling och då ska Homer och jag vara på topp. Förhoppningsvis ska Crossie och Rebecka klara av att köra en bana också. 
det är så kul att se alla framsteg hos båda hundarna. Crossi som var livrädd för allt när hon kom och nu gör allt hon kan för att vara Rebecka till lags. 
Homer som är fläng och bara vill springa runt och leka, har något som han älskar och han koncentrerar sig på. Inte nog med det heller, han är så duktig och utvecklas så bra. Igår tog han 4 stolpar slalom nästan helt själv. Jag längtar tills han har blivit så självständig att han kan göra slalomen själv. Men dit är det en lång väg. 
Imorgon åker vi till Arjeplog och marknaden, det känns både jätteroligt och lite tråkigt. Det betyder att det inte blir träning på några dagar. 
Men det tar vi igen när vi kommer hem! 
 
Nu ska jag och min lilla guldklimp gå ut och träna hemma en stund. Så han ska vilja vara kvar på planen med mig.
Vi ska komma i mål, och vi kommer bli ett otroligt team! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0