Gatan utanför är lika full av liv å rörelse som ja

Det har förmodligen hänt allt och ingenting sen jag skrev sist, men livet rullar på! 
Väl hemma i Arjeplog hann jag och Rebecka träna med Arjeplogs hundklubb. Det var kul att köra på ny mark eller vad man ska kalla det! 
Vi var även ute å red på "tjocka" hästar (förlåt Nellie men du vet att vi tycker om dig ändå!) vilket resulterade i stela ben några dagar! 
Men det är så obeskrivligt skönt att komma hem och andas den friska luften en stund och gömma sig i skogen! 
Väl hemma så var det jobb, djur och takida som har stått på agendan. På söndag är det nämligen dags för klubbtävling och då är det bäst för min hund att han sköter sig snyggt! Men det kan jag ju fortsätta drömma om! ;) 
Nä det är väl kanske bäst att slå en stekpanna i huvudet å hoppas på sömn. Dom har nämligen redan tänt gatlysena utanför. Jobbigt läge... 



Tro om vi tyck om den där Kjell?! 
Mina finaste pojkar ❤️

Mirandas glada ponnyöron med en lycklig, bresande ponnyryttare på ryggen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0