Ludwig

I ett snöigt Arjeplog, iklädd mjukisbyxor och min fula gamla gröna jacka sitter jag barbacka på din rygg. Kramar om din hals medan du skrittar hemåt, bortåt eller bara står still. Mitt hjärta värker när jag tänker tillbaka på dig min klippa. Min solstråle och högra hand i flera år. 
Jag sitter i boxen och halvsover, så plockar någon min mössa. Någon tuggade på min telefon när jag spelade spel. 
Innerst inne vet jag att du har det bra idag, men det slutar ändå inte göra ont. Du är inte med mig, du är någon annans klippa, någon annans mening med livet. Livet måste gå vidare, jag vet. Men när du inte är hos mig, vars är min klippa? Vad är meningen med mitt liv? Vart ska jag luta mig? Två saker är säkert, du kommer alltid ha en väldigt speciellt plats i mitt hjärta. Och jag saknar dig något så fruktansvärt mycket! 
 
 
No Mountains too high, for you to climb
All you have to do is have some climbing faith, oh yeah
No rivers too wide, for you to make it across
All you have to do is believe it when you pray.
 
 
I'll be your cloud up in the sky, I'll be your shoulder when you cry
I'll hear your voices when you call me, I am your angel
And when all hope is gone, I'm here
No matter how far you are, I'm near
It makes no difference who you are, I am your angel
I'm your angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0