Det kommer aldrig hända oss

Sitter och äter min goda älgköttfärssås och tittar på hundarna som sover på varandra. Fortfarande trött och seg sedan dygnsomställningen ifrån nattens jobb.
Plugg och gymmet står på schemat ikväll, hoppas på att somna tidigt i natt! 
 
Har ju gått och väntat på vår, sommar och gröna gräsmattor. Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge, right?! Inatt kom det ett snöoväder och så var dom drömmarna bortskjutsade ett tag till. Dagen har varit kall och inte allt för innehållsrik men ibland behövs dessa dagar också. Gårdagen, eller början på den här dagen, vet inte vad de räknas till?! Nåja, det blev lite spännande och jag blev väldigt förvånad över flera saker.
  • Hur snabbt ens reflexer agerar
  • Hur många dårar som finns i trafiken
  • Att jag var så pass skärpt ändå på morgonen efter nattjobb!
Inte nog med det så är det officiellt med Rikards reseförbud, jag känner nog ingen struligare människa. På våra snart 4 år så har han inom dom två senaste missat 2 flyg och glömt att hoppa av tåget. Det räknas nu med andra ord inte längre bara som en tillfällighet utan han är en strulpelle :)
 
Nä dags att sluta svamla och städa undan matlagningen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0