School's out!

Fredag förmiddag och jag har skrivit näst sista tentan för den här terminen. Tekniskt sett så vi sommarlov men det låter värre att måsta skriva prov på sommarlovet än att sluta på måndag istället. 
Satt i parken och myste en stund med Karin, Vicky och Sara innan dom åker hem på lov. Tråkigt! I morse åkte även Anna till Holland. Vilken sentimental dag det blev och jag ligger utan hund i soffan och känner mig ensam. Herregud vilken separationsångest man kan få över 1000 grejjer! Speciellt när de kommer samtidigt och med lite sömn... 
Hann även få en snabb blick på lastbilarna som passerade med studenter. Man är så otroligt lurad när man står där och tror att livet kommer bli solsken och en dans bara för att man är klar med skolan. 
Men för det första är man oftast aldrig klar med skolan, kanske just den skolan men sen kommer vidareutbildningar och annat som är nödvändigt i dagens samhälle. 
Sen sä blir alla problem så mycket större idag än tidigare, jag vet jag har sagt det förut. Men jag säger det igen, jag önskar jag fick göra om min sista tid i gymnasiet. Tack alla som gjorde den underbar, all the memories makes me wanna go back there.
Allt blev visserligen bakvänt, men kul har vi haft i våra dagar i lilla lilla Arjeplog! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0