Hemlängtan

Sitter och väntar på att få hämta sista tvätten i torktumlaren, har pluggat men nu orkar hjärnan inget mer idag. Varför ska det vara så svårt att prioritera? Och varför kan inte tiden alltid kännas likadan?
Nu när jag väntar på tvätten och ska få krypa i sängen, går klockan i snigelfart, nu när jag väntar på att få åka till IKEA kryper dagarna fram och när jag sitter och pluggar tror jag klockan stannar.
Men istället när det är en tenta framför mig så springer dagarna, när jag ser en bra serie så hoppar klockan bort några timmar eller när jag är i stallet så har någon satt en raket på minutvisaren.
 
Just nu springer dagarna fram till praktik och tentor medan jag mest vill hem till min fina stackars lilla mamma igen!
Bättre sent än aldrig right? bilder ifrån mitt fina hem i alla fall!
 
Snyggmössan!

Mamma hade tänkt ta hem pimpelmästerskapet...
Vi fick till och med Rebecka att pimpla och fisk fick hon!
Team Racksund vann i alla fall, fast jag vet inte om någon blev förvånad över det?! inte jag i alla fall. Jag vet ju vilken storfiskare min far är!
Hon som låg på latsidan medan andra jobbade!

 
Min tokbror skulle bums hoppa så de va ba till å bygga hopp!
Crossi var i början väldigt skeptisk till naturlivet, men jag tror hon förstod charmen rätt snabbt!

De gick rätt så bra faktiskt!
Sen hände det nått?! Hoppsan kan man som säga...
Så här snabb har jag aldrig sett Crossi tidigare!
Den ständiga jakten efter skotrar och matte, Homer är bara för underbar.
Avslutar mitt svamliga och alldeles för mammaiga inlägg med några kloka ord av Ronny Eriksson;
 
Det är här man känner vars stigarna går och man vet vem som är släkt med vem. Det här man vet var gäddorna står. Det är hit man kommer när man kommer hem du vet, ja det är hit man kommer när man kommer hem

Kommentarer
Postat av: classica.blogg.se

riktigt fina bilder på vovvsingen, collie eller sheltie?

Svar: Dom är båda två sheltis :)
Camilla Bylund

2013-05-20 @ 11:54:20
URL: http://classica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0