Apr. 17, 2013

Efter promenad och en underbar ridtur så ligger jag i soffan hos bult å ser greys medan karlarna genomsöker blocket.
Trots att världen är rätt svart så känns det så otroligt skönt att det är ljusare tider, jag minns våren när man var liten. Man tyckte att man var ute å cyklade i evigheter å de blev aldrig mörkt. Lite så är det nu, fast cykeln är inte med i bilden. Det finns så mycket mer energi och dagen rymmer så mycket mer aktiviteter. Jag mös ordentligt på våran lilla skrittur när solen var påväg ned och det blåste varmt, trots att klockan var 8 på kvällen! Helt underbart! Dock så finns det alldeles för lite tid för nödvändiga saker, eller så är det bara jag som alltid har varit dålig på att prioritera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0