I drömmens värld vore du här hos mig

Ligger i soffan efter en kvällsträning och en dusch. Det är så skönt att motionera det sista man gör innan man ska sova :) jag är nöjd för jag var bättre att springa än jag trodde, dock kanske inte så bra som jag velat men av 4 km så lyckades jag springa 3 i alla fall! Nöjd tjej, plus att jag la till en massa övningar när jag komme hem så imorgon kommer jag förhoppningsvis vara stel, men det är de värt.

Nu börjar det vara dags att slita sig ifrån telefonen och alla dumma funderingar på den, dags att sova för länge sen för jag börjar jobba halv 7. Puh nog är det skönt att vara ledig, men förbannat dyrt!
Sweet dreams, jag vet i alla fall vad jag ska drömma om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0