It's only half-past twelve but I don't care

Sitter hemma i soffan och ska snart lyfta rumpan, måste fixa de sista på Homers jeansväst inför lördagen! 
Det är lite kul de där med tid, för det var ju nyss tyck ja som man börja längta efter wheels. Och nu är det snart! Men ibland går tiden så otroligt sakta att klockan bara kryper fram, hur går det ihop egentligen? 
 
Nåja, igår så vart det en halvspontan fest ute i Åte hos Mikaelas morbror. Trevlig kväll som någonstans på slutet spårade ut. Förstår inte riktigt när jag han bli så jävla full... Menmen, huvudsaken är väl att man har roligt?!
 
Idag har de inte alls hänt så mycket, utom att Rikard åkte till Skellefteå på någon företagsfest och jag å Homer tog en promenad till Statoil. Imorgon kommer gubben hem med bror och jag har mycket jag hade tänkt hinna med. Sommarfesten i stan på fredagen med Linn och Wheels med Homer på lördagen så börjar jag jobba igen på söndagkväll, jag tror jag behöver all vila jag kan få! Så jag får nog hänga tvätten, leta jeansjackan å stryka nu, så jag får lägga mig någon gång.. 
 
 
 
Vart tvungen å slänga in nån bild från förra årets wheels, dock har vi sämre bil och chaufför i år! Nåja, det blir ju vad man gör det till :)

Sweet dreams 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0