I'll be honest with you ma'am. It ain't like mama fixed it

Dessa tråkiga måndagar, jag har ännu ej förstått varför de ens ska få finnas till. Men man ska väl vara lycklig för det man har right?
I sånna fall borde jag vara lycklig i alla fall!
För i torsdags var jag och Rikard å titta på en fin 3a som verka bli våran! Fredag bar de av till lycksele där jag och ett fint sällskap badade, drack sprit och såg på festliga pistvakt! Imorgon ska jag rida lilla prins Nills och se gamla luciashower med fint sällskap.
Så med slutsatsen dragen borde jag vara lycklig, right?!
Nåja, jag drömmer mig i alla fall bort i en värld där jag skulle ha några miljoner mer än i dagens läge.. :)
Western Iron Coffee Table
Rancher's Wagon Wheel Table
Ponderosa Pine Ceiling Light
Cow Print Sheet Set
Cozy Faux Cowhide Pillow
Barbwire Candle Holder
 
Tänk om! Nåja, det kommer kanske ett rikare liv någon gång i framtiden..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0