Let the whole world know it!

Onsdagkväll och just nu finns endast en tanke i mitt huvud. Aldrig mer kolhydrater! Jag hade nog nästan glömt hur uppsvälld man blir och nu känner jag mig som en ballong med jättehuvudvärk som tittar på sex and the city. Det har varit en långsam dag idag. Homer har äntligen tillfrisknat efter att ha bajsat nästan överallt i lägenheten och kräkts på lika många ställen, men jag måste ändå skura golven.. För det har inte mitt huvud orkat med ikväll.

Jag har tittat igenom lite gamla bilder och kan inte låta bli att skratta, minns mycket roliga saker vi gått igenom tillsammans. Det finns även tråkiga och jobbigare, men det är väl sånt som bara ska göra banden starkare? Det kommer komma mycket mer roligt att se fram emot men tyvärr också många tunga dagar. Typ som idag för nu börjar mitt huvud säga ifrån.. Kanske dags att lägga sig med mina fina minnen i tankarna!
Ja det blev ett svamligt inlägg men jag är ganska svamlig i huvudet just nu så jag tror jag skyller på det! God natt alla mina fina :)
"lillebror" Anders, Petra och Thomas
Anders och undra vem som kan gömma sig bakom den svarta rutan?! ;o

Snyggingar i Stockholm, vill på kryssning igen!
En bild säger mer än tusen ord, eller?!

17års kalas i wooodstock! Undra vem det kan vara som gömt sig bakom masken då?! ;)

Finmiddag!

Silveryran samma år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0