That face of an angel comes out, Just when you need it to

En mysig dag i Gullvik där med Rebecka och Homer. Var och kikade in morbror Roys nya kök, åt god lunch och fotade på stranden. Ja Homer tog till och med sitt första dopp i havet idag. Tyvärr så väntade jobb på kvällen, men jag åkte i min fina bil och stekte i mina nya fina solbrillor! Att måsta jobba en dag med sådant väder är nästan en plåga men man får väl njuta av det lilla man hinner få? Sitter just nu och tittar på countrygalan i nashville. Det vore inte alls så tokigt att vara där! Nä nu måste jag göra i ordning matlåda tills imorgon för om mindre än 5 timmar ringer väckarklockan och det är dags att sköta sin plikt igen. Tur jag har bland de bästa att jobba med imorgon! :)
P.S. Vi är livsnjutare, vovven och jag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0