Ludwig, my man!

Rikard och jag har tränat ikväll, roligt för efter passet var jag lite varm.. Men han var genomsvettig! Plus att jag har 100000 gånger bättre magmuskler än han. Han klarade ingenting, fast det är ju samtidigt tragiskt. Just nu ligger han och ser en film. Den verkar för övrigt suga! Själv har jag skrivit halva religionen och spelat spel med bultsystrus. Jag vann hela tiden, because Im the man!


Har även hunnit tävla med Ludde idag, det gick inte alls bra. Men det är bådas första tävling och vi fick ju rosetter i alla fall. Vilket blev bådas första rosetter för den delen också :)
Snart är det sängdags så jag orkar skitskolan imorgon, vi ska få lära oss hur man bajsar rätt. Skönt va?
Slänger in en bild på världens vackraste, varit bildlöst ett tag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0