full rulle, dålig frulle!

Jag förstår inte, men idag har jag så fruktansvärt ont i ryggen. Vad tusan jag har gjort, det har jag ingen aning om. Förutom att jag ridit pussludde och varit på skolan?!
Snart ska jag och Rebecka dö på spinning, en långsam men säker död. Så jag måste skynda mig att "äta" nu så jag inte är proppmätt när jag ska träna. Det är inte bara en långsam död, utan även en plågsam :)

Och föresten så längtar jag snart ihjäl mig, det är karré på skolan imorgon. Gissa vem som ska unna sig det?!

4 kilo närmare mitt mål

Kommentarer
Postat av: Noaelsa

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-06-16 @ 07:56:51
URL: http://noaelsa.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0