The music keeps me up all night

Sitter på matten och lyssnar på en genomgång men jag är före i matten, skööönt! Ikväll taggar jag för cykelpumpen då jag ska cykla benen av mig och hoppas på att få träningsvärk på fredag istället då, har lite träningsvärk i ryggen men som alla vet sen tidigare så har jag världens näst sämsta rygg, min mamma har sämre..
Hoppas han går igenom polynomdivisionen snart så jag kan få något gjort när jag liks är här och snart slutar. Ska då åka ut till mamma på middag ooch hämta stolar. Dock gruvar jag mig för morgondagen då jag ska ta mig en titt in på Vauka och även på Silvermuseét. Ska både prata om referenser och ska få lära mig guidning - introduktion på Silvermuseét. Känns roligt! :)

Faktorsatsen:
x^2-4x-12 och faktorn x-6
f(6)=^6^2-4*6-12 kan du svaret på den Rebecka? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh fyfan va jag gruva mig för att öppna matteboken, mår bara dåligt av att se de..



men ja, de va ju så att så länge de motiverar så kvitta de vilket fejs man ser, eller kropp ;)

2011-02-24 @ 23:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0