7

Min bästa vän
Min bästa vän är faktiskt svårt att definiera både för att det låter töntigt att säga så längre och för att den finns i så många olika former. Ozzy är min absoluta bästa vän, även fast han ibland vill smita ifrån mig.. Suck. Men han är ju en hund, så räknas han? Musiken är också min bästa vän men ibland tystnar den. Inte nog med det så får den mig att bara bli ledsnare ibland. Om ens bästa vän måste vara en människa skulle det inte heller vara svårt att säga vem. Rebecka Wågström är det klara valet, det är någon jag kan lita på och som ställer upp i alla lägen. Det är väl dom kriteriena en bästa vän ska ha? Nog för att det absolut inte tar slut där, för inte nog med det så har vi endel hyss gjorda i våra dagar och framtidsidéer.
Ibland är det inte att man ska göra allt man planerar, utan bara grejjen att planera det. Men jag tänker inte sitta här och skriva ett långt inlägg om varför vem är min bästa vän. Jag har ju fler vänner och kan inte säga att de betyder mindre för det! Ingen nämnd ingen glömd :)

Jag läste en gång att bästa vänner behöver inte prata varje dag och det är nog bland de mest sanna jag läst.  

Kommentarer
Postat av: Olamaiken

Very Good! I love it.

2011-08-30 @ 13:45:03
URL: http://olamaiken.blogyears.com
Postat av: Rebecka'

Fin & sjukt bra blogg sötnos! :) i like it'

2011-08-30 @ 14:00:52
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0