6

Min dag
Har varit lite dålig på uppdateringarna, men min dag kunde ha varit bättre. Jag sitter just nu och bara väntar på att få gå hem och kolla postlådan. Idag måste bara mitt the sims ha kommit annars vet jag inte vad jag ska ta mig till!
Jag läste just i tidningen att en riktigt gullig tant dött. Tragiskt. Jag är så trött idag för det var kaos hos Tim igårkväll och jag råkade vara där just då. Så klockan hann bli alldeles för mycket igår. Nog för att de finns vissa saker man kan skratta åt ändå. Livet är bra fullt med idioter eller hur?!

Nu ska jag i alla fall rusa iväg till Eva bergarp, och resten av dagen är bokad med One Tree Hill som jag inte han se igår, träning, skolarbete och lite till skolarbete. Avis eller?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0