We must stand togheter

Puh jag känner hur mina ögon svider, förstår inte hur jag ska kunna hålla mig vaken tills mamma kommer trots att jag sovit bort halva dagen.. Sitter i soffan å har ätit stuvade makaroner, en av mina favoriter ;)
Har fixat det sista med mormor och morfars julklapp nu, så det är bara att slå in den kvar! Har även några småklappar kvar att slå in, till mitt lilla hjärta till hund ♥
Jag borde egentligen kliva upp och damsuga både soffa och golv nu, meeeen det är så varmt och mysigt under min filt. Tänk om det hade varit en värmefilt, då hade jag väl aldrig kunnat flytta mig?!
Och jag har dessutom blivit störtkär i Nickelbacks nyaste låt, when we stand togheter! Så allra mest skulle jag vilja att det var tjockare snö på vägen, full volym på steron med nickelback och sladda flera timmar. Men det kan jag ju bara drömma om eftersom det är lite diesel i bilen och inget sladdföre ute på vägarna :(
Nä, dags att lyfta arslet, sluta drömma och göra någon nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0