into the deep

Ofc så somnade jag vid halv nio tiden och nu är jag pigg. Å vad irriterande! Men ska snart lägga mig i sängen där har man ju i alla fall en chans att somna. Det går ju dåligt med det framför datorn.
Ikväll har i alla fall Leif och Vibecke varit förbi och vi har fått fina julklappar, jag fick ett presentkort på vero moda. Tur jag gillar att handla kläder där, nu måste jag bara ta mig i dom också. Rikard fick en ctek laddare och en popcorn maskin. Men bäst av allt var nog äggkokaren, ja vi stod på clas ohlsons idag och skulle köpa en men vart för snåla. Å tur var väl det?!
Nåja. Jag slänger in en bildbomb innan jag lägger mig i sääängen och förbereder mig för en förhoppningsvis snöig ridtur imorgon! :)
Självaste julafton;
Homers nya bästa vän!
Men jag fårstår inte hur alla Forsbergs och Wågströms lyckades se mongo ut på var enda bild?! Därför skonar jag dom! ;)

Strömlös "julafton" hos mormor;
Verkar inte som min släkt klarade sig så mycket bättre... Hmm, avlsutar iaf med ett kort på världens mysigaste voovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0