Happy girl!

Ibland tror jag Rikard skämmer bort mig bara för att han är borta å jobbar så mycket å vet vad jag tycker om det.
Så efter ett kvällspass igår å en tidig morgon som bestod av prommis med gullhunden innan jobbet å sedan en mini julafton med karln. Pizza, somna i soffan å vakna halvt panikslagen halv 10. Så va den natten förstörd.. Nåja, jag har fått ett superfint kameraobjektiv av gubben, åå vad jag är glad för de! Och han har druckit ur sina nya whiskyglas ikväll. En nästan vanlig söndag, har inga julkänslor trots att det inte ens är en vecka kvar till julafton. Nåja, dags att krama mina fina å göra ett försök att sova i alla fall! Sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0