God jävla jul! :)

Nu är det jul igen.. Nanana, ja nu är det jul igen! Det är julaftonsnatt och jag ligger å myser med världens goaste, att skaffa honom är nog det bästa jag gjort (förutom att börja rida Ludde). Och om cirka 3 timmar ringer min väckare, tur jag sov närmare 4 timmar i soffan ikväll. Julafton blir förmodligen tillräckligt tung ändå. Efter mitt uppvaknande ur soffan har jag och Rebecka agerat tomte, hyllat julstämningen med en korv på ok och några timmar runt runt på stan. Vi kan ju känna oss stolta eftersom vi i alla fall hade julmusik ett tag.
Morgonen startas med jobb, vilket betyder att jag får möjligheten att försöka ge mina fina gubbar och gummor så bra julafton som möjligt. Vilket kanske låter ganska konstigt men jag tycker det är ganska glädjande att jobba jul. Ja det finns ju inga barn ännu som annars skulle gått i första hand :) efter det har jag haft turen att bli bjuden på julmiddag i fors med Rebecka å hennes familj, ja vad vore jag utan dom?! Förmodligen inte kvar i övik i alla fall ;) efter många om och men så känns det som att julafton kan bli en riktigt bra dag ändå så nu är det dags att försöka somna till ett päron till farsa firar jul i Las vegas! God jul å god natt alla fina å hjälpsamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0