Have you heard the news today, Im leavin town!

Jävla bloggjävel! Hade precis skrivit ett långt inlägg men allt försvann för att ja tryckte på någon jävla knapp. Sjukt irriterande, menmen.
Just nu sitter jag och för ett försök med matten innan jag ska pallra mig bort till Nya och se Idol med Rebecka. Ja vi har ju ingen tv här ännu, suck. Men söndagkväll kommer den hit och soffan lika så. Innan jag lämnar Arjeplog imorgon måste jag göra en större städning i köket så det ser fint ut, men jag kan ju le åt att Rikard tycker det har blivit hemtrevligt i alla fall.
Idag har jag varit hem till Racksund och lagat middag, en god köttfärsås med spaghetti blev det. Till lunch var jag även hem och lagade mat, med min vanliga tur så lyckades jag få brandalarmet att gå och det blev lite bränt också. SUCK. Time to run to Nya.


Min underbart goda lunch(kanske inte ser så gott ut dock)


Min favoritsäng är med ännu, fast nu har det kommit upp en tavla(självklart en Stina-Tavla) och gardiner. Dock ingen taklampa ännu..


En av baseballs nyaste, puss på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0