Ajajaj, det bultar och det bankar.

Jag är en sliten Camilla idag trots att det är måndag. Eller det kanske inte är så konstigt att jag är sliten efter en hård helg? Vaknade söndag morgon med bultande huvud, förstörd mage och ont i båda låren. Jag kunde inte ens röra benen! Ja, inte sov jag gott den natten! Inte någon av de andra heller för den delen.
Trots en hård helg och hur lite sömn som helst kan jag inte sova. Jag tog precis upp datorn eftersom jag gett upp. Varför försöka sova när det ändå inte går?

I alla fall så känns det skönt att besökshelgen i år blev som alla andra besökshelger, fyllda av sprit och minnesluckor. Det har i alla fall varit trevligt med besök från Övik, tror jag i alla fall.
Jag tror att jag ska passa mig för att säga för mycket och försöka sova nu igen. Usch, jag ser fram emot att få somna på onsdagkväll, nykter utan väckarklocka. Jag ser även fram emot att ta en promenad och förhoppningsvis inte gråta. Imorrn får det kanske bli ett besök hos skolsyster, om inte annat för vågens skull. Jag vet inte om jag törs dock, har varit alldeles för lite motion och för mycket intag av alkohol. Men

! Roger in, roger ut. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0