Åh jag minns varenda scen ifrån vår film.

Jag känner mig riktigt trött och är less på faserna trots att jag nästan inte gjort någon! Men det känns helt omöjligt att klara dom också. Hittils har jag bara klarat en B-fas. Det enda jag kan se positivt med det hela är nog att jag har övningsfaser kvar i alla fall..
Jag tror fan jag måste ta mig en tupplur i alla fall, fastän jag lovat Rikard att inte göra det. Man blir ju så förbannat trött av att bara sitta vid datorn och han smet ju bara iväg när jag duschade. Då kan han väl inte bli så arg. Eller?!

Förästen kommer det att kännas jättetomt utan Mikaela någonstans när skolan börjar. Nog för att hon sällan var på lektionerna vi hade ihop. Men det kommer vara tomt i matsalen och på festerna. Men tommast av allt blir det utan filmer eller hur var det där?! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0