Im gonna find a way to make it without you...

Haha om jag någon gång kunde lära mig att göra skolarbeten på skoltid istället för att blogga? Hopplösthopplöst.. Men jag har ju i alla fall varit jätteduktigt och varit med på idrotten, för en gångs skull. Har till och med cyklat en och en halv mil! Jag är nästan stolt över mig själv och hoppas att nästa besök på vågen blir roligt det med!
I kväll blir det nog mest lugnt med Petra, kanske en promenad med hundarna. Och jag ska nog köpa mig en kiwi, världens godaste frukt!

Skönt att få jobba på lördag och skönt att det verkar bli mycket jobb framöver, skönt om det blir mycket jobb speciellt när det bara känns som Rikard jobbar hela tiden han med. Usch, vad jag saknar honom! :( Längtar tills nästa helg när vi lämnar byhålan och åker till Övik igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0