Det finns ingen som tvingar dig att stanna...

Jag är verkligen hopplöst dålig på att uppdatera min blogg nu för tiden. Jag kanske gruvar mig för ett långt inlägg å skriva allt som har hänt. Om jag därför förvarnar alla ev. läsare om att det inte kommer något så kanske det känns bättre?
Just nu är ja så arg på min dator som vägrar installera NetBeans som den ska och utan NetBeans klarar jag inte programeringskursen. Snacka om hopplöst.
Och jag längtar hem, har haft en lektion där vi kokade vatten sedan endast hål hela dagen så nu är jag less på att sitta här och vänta. Vänta och vänta det känns som det är det enda man sysslar med. Jag vill inte vänta mer, jag har väntat nog nu. Väntat på allt.

Världens vackraste hundar ♥



... Ingen håller en pistol mot din panna.
Men jag undrar så hur det skulle gå om du och jag fick va vi två?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0