I was drinking the stress away.

Nu sitter jag i huset och har 28 grader varmt, snacka om skönt. Imorrn ska det vara snöstorm ute så jag förbereder huset på en kall natt och en behaglig morgon för mig.
Jag har dock mest ont i huvudet och du, du fortsätter att göra mig besviken. Jag trodde inte att det skulle bli såhär men tydligen så måste det bli det och jag kan bara sitta och se på. Önskar det fanns något jag kunde göra. Men jag vet lika väl som du att jag inte kan göra det själv. Nä, nu vill jag ha helg och gömma mig under täcket och slippa dessa problem. Jag vet att klockan är alldeles för mycket men jag har ett halvt one tree hill avsnitt att se och jag har ett matteprov att klara imorrn. Jag har en tävling att vinna och jag har allt att förlora..



"What's underneat all those clothes, Brooke Davids?" - James Lucas Scott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0