Det var dit jag kom när jag komme hem.

Jag ligger i mitt rum. I mitt så kallade hem. Ja tyvärr, mitt älskade hus såldes idag. Mitt älskade hem såldes idag. Kontrakten skrevs idag, det känns konstigt och jag önskar att det bara var en dålig dröm så jag kunde vakna! Men det spelar ingen roll hur många gånger jag nyper mig i armen, det gör fortfarande ont och jag vet att jag är vaken, det här är den bistra verkligeheten. Så nu ligger jag här, ensammen i min stora säng. I natt har jag visserligen haft sällskap, men det är alltid lika trist när Rikard åker. Och trot eller ej, idag har vi 6 månader att titta tillbaka på tillsammans. Och jag måste säga att jag ångrar verkligen ingenting, utan det är nog den underbaraste människan av det motsatta könet som finns! ♥

Ikväll var jag, rebecka och mikaela på stallet och busade med världens vackraste Ludwig, snacka om underbar häst!

Och tro det eller ej, men Camilla har packat sin gympaväska för första gången den här terminen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0