skithus, eller rättare sagt skitdag

Sitter i matsalen på skolan och har precis gjort fysikprovet. Måste säga att jag har verkligen inga chanser att få mer än G, och kommer jag få G är nog det också ett mirakel. Det är rätt ofta folk säger så, och sedan lyckas bra. Men har lämnat ett flertal uppgifter och några vet jag redan nu är fel. De är dock inte så konstigt när jag inte orkat öppna boken ens. Jag har inte orkat med något annat för den delen. Jag skulle göra i princip vad som helst för att få flytta idag. Jag har dessutom hittat ett hus jag vill hyra i Sundsvall. Men det kan jag ju iof sluta drömma om, egentligen är det lika bra att sluta drömma. Som sagt så går det åt helvete i alla fall.
I morse så lyckades jag i alla fall försova mig, eller jaa. Det var ganska självförvållat. Sket helt enkelt i spanskan, men jag tror nog faktiskt att den timmen sömn betydde mer än den timmen spanska gjorde för mig och min kropp. Så jag har inte vidare dåligt samvete heller, har ju faktiskt kollat igen min dexter och sett att jag inte har så farligt mycket frånvaro som jag trott. Hade faktiskt gjort en frisyr i håret också innan jag gick till skolan, och det kan jag ju lova att det inte är vanligt nu för tiden. Men den var ganska paj efter att ha gått till skolan i snöstormen! Usch, nu vill vi inte ha mer snö. Sommar, sol, värme och vara. Som tur är den deprimerande delen av vintern snart över och jag känner värmen inom mig ökar vissa stunder. Nä, man måste nog ta och göra något vettigt av dagen och livet innan man deppar ihop helt och hållet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0