Remeber when, äsch ge mig ett skott i pannan istället.

Dagen börjde ju på skolan. Svenska, kemi och sånt tråkigheter. När vi väl slutade bestämde jag och Petra oss för att gå ned till samhället. Båda behövde gå till apoteket och jag behövde fylla på min telefon, väl nere på samhället såg vi kalles och tyckte det kändes otroligt gott med en mjukglass som har tjuvstartat med på kalles. Det var otroligt gott med en mjuglass, och när vi sitter där bestämmer vi oss för att färga Petras hår, så det blir rivstart från kalles till konsum för att hinna kleta in färgen i håret innan jag ska till stallet. Åse ringer och skyndar på mig, en av de få gånger man är sen. Så har dom tänkt börja tidigare, men dom hade beslutit sig för att vi skulle rida ut i det underbara vädret vi har haft idag. Där blev jag och jag tror även jag glömde min apotekspåse där. Usch, känns jobbigt att gå dit och kolla. Men jag och Mikaela ska väl liks ut och gå imorrn så det är väl lika bra :)
Det var en härlig ridtur på samhället och fastnade hos Mikaela senare, så tog mig inte hem att äta förns just efter 9. Då var maten otroligt god ska ni veta! Nu sitter jag mest och funderar på livets stora gåtor. Usch, ska vi hänga oss snart?!

Kommentarer
Postat av: olle

jag är alltid redo för hängning :)

2009-04-21 @ 09:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0