I've always got a smiling face

Eller ja.. Nästan så i allafall!
Sitter och försöker knåpa lite på praktikuppgiften, lättare sagt än gjort. Men jag är glad att jag har kommit igång nu i alla fall. Stressen som finns bakomliggande brukar ha en positiv effekt på mitt skrivande så jag hoppas det har det nu också! Onsdag imorgon, och fredag sista dagen. Känns som att det händer alldeles för mycket i mitt liv just nu, på både gott och ont! Men det är så jag vill ha det, förutom att mina studier faktiskt blir lidande. Annars älskar jag när det händer saker hela tiden, man hinner aldrig gräva ned sig i massa onödigt tjafs och man är helt enkelt en lyckligare person :)
 
Nu ska jag ta å kika över mitt arbete en snabbis till innan jag tar min sovandes pojkvänn ifrån våran fina bäddsoffa till sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0