Så kommer verkligheten ikapp en

Det tog inte många timmar efter förra inlägget så stod sängen i nya lägenheten. Lördagen kom sista lasset med större grejjer så det ser ut som en lägenhet nu. Kan inte säga nog tack till all flytthjälp jag fått, men som sagt... Jag har väl förhoppningsvis kvar samma nummer när det är eran tur!
Rebecka hjälpte mig att bo in lägenheten så vi hade en myshelg med promenader och flyttkartonger, det behövs ibland de också.

Nu har Rikard kommit hem ifrån jobbet igen, igår chockade jag nog alla med att somna halv ett. Optimistiska jag trodde ju att det skulle hända igen bara för att jag klev upp halv 9 i morse. Tji fick ja å ligger nu i sängen å lyssnar på två karlar som snarkar..

Har hunnit se Svenska Rivieran ikväll och gå en prommis med min lilla energiboll. Trodde aldrig jag skulle tycka de programme va bra, men nu ä ja ju fast å en riktigt bra artist va med idag nämligen -Fredrik Lundman. Rolig dessutom, Pite's egna Johnny cash.


Tur för mig att jag inte är mörkrädd. Vart en månskenspromenad, men det skulle jag nog vilja kalla för vardagslyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0