Tar aldrig ut tampongen innan jag släpper till!

Jag har länge varit emot att det ska bli sommar och vill behålla snön. Men nu efter att ha slinkit ifrån skolarbetet en stund och tittat lite på sommarens händelser, big meet, ccw och förmodligen mycket mer så finns det såå mycket jag vill hinna göra. Nu vill jag ha sommar, en spritdunk och en färdig mustang! Inte gör jag det lättare för mig när jag lyssnar på somrig musik och undrar hur många gånger jag hinner spela bilbingo i sommar?! Skoterturena blir ju ändå inte av eftersom vi inte har en fungerande skoter, om man ens kan räkna Rikards "skoter" som en skoter?!
 
 
Om 2013 blir hälften så bra som 2012 så är jag mer än nöjd!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0