minneslund

Gått igenom min facebook i natt. Vet inte vad det gav förutom många stora leenden och en sjuklig ångest. Hade jag fått göra om något i livet så är det trots allt sista gymnasieåret.
Nåja, drömma kan man ju alltid och då kanske det gäller att ta vara på det man har. Och vad jag har är världens bästa vän som alltid ställer upp. Det behöver jag i alla fall inte drömma om. 
Tack för alla fina dagar och minnen. Alla kossor och mossor. Det finns ingen som är bra på att uppmuntra mig som du. Regn eller snö, vinter eller tö. Vi ska alltid leva och du får aldrig dö!
Färdigsvamlat för i natt, men buskapet är i alla fall klart, jag är lyckligt lottad som har dig i mitt liv! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

PUSS påre, de fixar nog min ankmun på sista bilden bra!

2013-02-18 @ 04:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0