Just acting like we're animals

Tisdagkväll, med nyfärgat hår och allt. Homer och hans flickvänn delar på ett ben i sovrummet, vilket par! Rebecka står i duschen och har också nyfärgat hår.
Var ute och red ikväll, jag tror att Nills helade mig. För nu känner jag mig nästan frisk! Och i morse kände jag mig hur dålig som helst. Tänk vad ett "litet" djur kan göra. Att bara få skratta med eller åt dom och försöka se världen ur deras ögon.
 
När man tänker efter så lever man med otroligt stark makt. Det är jag som bestämmer vad Homer och jag ska träna på. Det är jag som bestämmer vilken ridväg vi ska ta. Hur mycket mat och hur mycket kärlek ni ska få. Jag tror Nills kloke ägare har rätt, det är deras lön. Så snåla inte med den och i matväg, bjud på något riktigt gott!
 
God natt i från det stökiga paraiset.
 
Lite såhär bra känns min lägenhet, förutom dock de faktum att det stökigt och ouppackade kartonger.

Kommentarer
Postat av: P&p

Varför berättade du inte om poolen?! Då hade jag ju hellre badat än duschat!!

2013-02-13 @ 02:29:54
Postat av: p&P

men dahh den gör man ju själv i badrummet. Trodde du hade fattat de :o

2013-02-13 @ 17:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0