This is craaaazzy

När ska jag lära mig att göra saker i tid? Jag har skrivit ihop två minuters ordbajs på min recension tills imorgon och nu är det stopp i huvudet. Förmodligen mest för att det går så segt att skriva för hand! 
Har idag hunnit träffa basgruppen, tvätta, åkt vagn med Rebecka och Ompan - även fått punktering... ätit en god middag och så klart då mina två minuter ordbajs. 
Min hund har förmodligen fått ögoninflamation men det är mycket bättre nu i alla fall. 
 
Ja det har hunnit hända så mycket som jag inte skrivit om, men har inte riktigt ork eller tid till det heller. Så jag gör bara en snabb sammanfattning. 
Skolan har dragit igång på riktigt, praktik nästa vecka. Jag har fyllt 20 år och får gå på bolaget själv. Nickelback konserten var helt underbar och värt varenda öre å mycket mer! Jag har fått många fina saker jag önskade mig i födelsedagspresent så nu ska jag å Homer gå lydnadskurs så fort som möjligt för att kunna vidare utveckla allt. Ja han skulle verkligen bli en jäkel på agility! 
 
Igår var vi ute och fotade så jag fick testa mitt nya uv-skydd! Vart dock inte så höstiga bilder som jag tänkt mig. Menmen, alltid något! Dags att återgå till min kissnödiga hund, skolarbete och Bultmammas födelsedagstårta innan sängen väntar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0