living in this mess

Har äntligen fått koppla in vårat nya internet. Så jag gör allt jag kan för att inte behöva plugga men, jag måste nog rycka mig i kragen för jag vill se sex and the city som börjar snart. Men det finns ju tusen saker som är så mycket mer intressant än skolböckerna. Plus att mitt huvud snurrar med miljarder höstfrågor. Suck, när ska man få någon ro i den halva hjärnan? Det håller på att trängas alldeles för mycket. Det finns mycket funderingar om min lilla hund också, hur jag ska lyckas lära honom allt jag vill. Tänk om jag bara kunde allt, vad otroligt enkelt allt skulle vara helt plötsligt :)

Men livet är till för att ge oss problem vi ska lösa, vägar vi ska korsa och berg vi måste bestiga. Det är bara så jobbigt att måsta bli svettig på kuppen (; 
 
Lille Balerino var inte alls det vackraste jag har skådat idag när vi kom tillbaka efter ridturen. Efter att ha fått bokstavligt släpat honom förbi kock och upp för hela mördarbacken, kom en arg, blöt och lerig Camilla med häst till stallet. Tyvärr kunde jag inte vara arg längre än jag fått av honom tränset. Han är en liten guldklimp den där proffessorn.. 
 
Nu har jag kommit hem, nu har jag, ja jag har tyglat mig....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0