I cross my heart and hope to die

Onsdag kväll, trött efter en dag med mensvärk och praktik. Men jag får se det från den positiva sidan, jag ska ju snart få öppna mina omvårdnadsböcker. Roligt va?! Har även hunnit fota min snygga hund idag. Fyfan, tänk om alla hundar va lika snygg som han! 
Helgen i Arjeplog var bra, provred Åses nya polle. Mysigt, men det var ju inte Ludde! Låg spydålig hela söndagen, undra vad ja gjorde lördagen?! Köpt mig en ny jacka, fått ett presentkort på en turridning i Älvsbyn haft allmänt roligt med Maja, hennes kompis Elin och mina fina kusiner. 
 
Huvva, dags att göra vettigare ting. Slänger bara in nån bild på finast ifrån idag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Betty

SnyggHomer!

2012-10-10 @ 21:58:50
URL: http://bettybenz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0