17 oktober

Onsdagnatt, ja lillördag. Idag har vi ätit god fisk med gott vin tillsammans med Bult och Emma. Har även hunnit med att plugga nån timme, men köket ser ut som ett bombnedslag. Ännu mer deprimerande är det att ingen snö faller längre, endast regn, regn, regn och lite mer regn kommer över denna kuststad. Det gör mig lite ledsen för jag blir så glad av snö, förstår verkligen inte hur man inte kan bli de?! Nu tänkte jag faktiskt att jag skulle blåsa ut alla mina mysljus och lägga mig i sängen med min radio, ja jag tror gubben kom hem nu också så nu har jag nya lampor i extraljusen i min bil(det är inte mina ord, han sa det å så var det!). 
 
God natt önskar ett regnigt Örnsköldsvik! 

Kommentarer
Postat av: Betty

Man blir inte glad av snö när man inte har några vinterdäck och fan inte har råd me nya just nu ;o

Svar: Betty, snö är alltid lycka! :)
Camilla Bylund

2012-10-18 @ 08:17:03
URL: http://bettybenz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0